Τι είναι το Performance Marketing;

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι η διαδικασία της προβολής και προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών ή μηνυμάτων μέσω ψηφιακών καναλιών και πλατφορμών. Αποτελεί μια καίρια στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς επιτρέπει στις εταιρείες να φτάσουν και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους μέσω διαφορετικών ψηφιακών μέσων. Στο performance marketing, οι πληροφορίες και τα αποτελέσματα των διαφορων διαφημίσεων συλλέγονται, αναλύονται, επεξεργάζονται και εξελίσσουν τις καμπάνιες της επιχείρησης σε αποδοτικότερες.

Τα πλεονεκτήματα

Η διαφήμιση στον ψηφιακό χώρο παρέχει τη δυνατότητα ακριβούς καταγραφής και μέτρησης των αποτελεσμάτων, καθώς και τον στοχευμένο προσανατολισμό σε συγκεκριμένα κοινά και κοινότητες. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το μάρκετινγκ budget και να επιτύχουν τους στόχους τους με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Κανάλια και πλατφόρμες ψηφιακών διαφημίσεων:

-Social Media: Η διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter,  το LinkedIn, το Tiktok και το Pinterest παρέχει τη δυνατότητα να φτάσετε στους χρήστες που έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και χαρακτηριστικά.

-Μηχανές Αναζήτησης: Το pay-per-click (PPC) και το search engine advertising (SEA) σας επιτρέπουν να προβάλλετε διαφημίσεις όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google.

-Διαφημίσεις Display: Περιλαμβάνουν διαφημίσεις banner, εικόνες ή βίντεο που προβάλλονται σε διάφορα ιστοσελίδες και πλατφόρμες.

-Email Marketing: Οι διαφημίσεις που προωθούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους συνδρομητές.

-Influencer Marketing: Οι influencers μπορεί να είναι γνωστές προσωπικότητες, μπλόγκερς, YouTubers, Instagrammers, TikTokers και άλλοι που έχουν κατακτήσει μια πιστή και αφοσιωμένη κοινότητα.

Tags: